Frequently Asked Questions (FAQ)
Hoe lang is de wachtlijst?
Onze therapeuten hebben het momenteel heel druk waardoor de wachttijden wisselend zijn en afhangen van therapeut en de soort therapie waarvoor je je aanmeldt. Toch zijn er regelmatig (last minute) annuleringen in onze agenda's waardoor plekjes op korte termijn kunnen vrijkomen. Aarzel dus zeker niet om ons te contacteren en dan kijken wij wat we voor jou op zo kort mogelijke termijn kunnen betekenen.
​
Zijn jullie geconventioneerd?
Neen, geen van onze psychologen zijn geconventioneerd. De meeste mutualiteiten voorzien wel een kleine terugbetaling. Meer info vind je hier.
Ik zit met een vraag, kan ik jullie mailen?
Er worden geen inhoudelijke zaken gecommuniceerd of besproken via e-mail. Indien je toch dringend iets wenst te bespreken, gelieven dit aan te kaarten tijdens jouw volgende afspraak of hiervoor een extra afspraak te maken. Voor praktische zaken zoals het verzetten van een afspraak kan je ons uiteraard via e-mail of telefoon contacteren.
​
Crisis, wat kan ik doen?
Indien er sprake is van een noodsituatie, bel je naar de huisarts of de wachtdienst of begeef je je naar de spoeddienst van een algemeen ziekenhuis. Het is niet mogelijk om zonder een afspraak bij de therapeut te komen of na de openingsuren van de praktijk jouw therapeuten te bereiken; we zijn immers geen crisisdienst. Je kan wel steeds met ons contact opnemen voor het vastleggen van een afspraak.